Program TV

31 oct. 2008

5 Comentează! Click!:

  1. Denisa spunea...:

    uite, hai sa-ti spun din experienta: din moment ce am aflat ca... traiesc in Romanica, si asta imi ocupa tot timpul, vorba lu' Badea, am ramas stupefiata, bla bla bla, m-am revoltat, de ce se intampla una si alta, de ce se fac chestii nedrepte, de ce eu sunt cinstita si restu nu etc. eu stiu situatia ta. a fost tare aiurea. sunt chestii care se intampla toata ziua. oamenii trec prin asta, asa cum am trecut si eu si tu. apoi... mai trec o data. pana se obisnuiesc. dupa ce te obisnuiesti n-ai de ales. devii unul dintre ei. tot romani suntem si noi. si prea putin probabil ca vom ramane cinsiti, puri si curati. si revoltati. parerea mea... tu ce zici?

  1. Vasi spunea...:

    stai putin, eu n-am zis ca sunt cinstit...dar lucrurile necinstite si "necurate" se fac pe la spate....te scunzi....nu le faci sa fie evident...ar trebuii sa se faca o faculta pt chestia asta si primii care sa se inscrie sa fie profii

  1. Denisa spunea...:

    pai asta e un stadiu avansat, in care deja ajungi sa le faci in fata, sa nu-ti mai pese de valorile morale, sa te pisi pe etica... si atunci ajungi sa calci lumea in picioare foarte pe fata, cu zambetul pe buze. nu stii niciodata ce e in spatele celui care face o fapta de genul asta. si uite ca apare una dintre vesnicele dileme: e mai bine sa fii fraierit pe la spate sau verde-n fata?

  1. Vasi spunea...:

    cel mai bn e sai futi vreo doua la ala care teo fraierit fie pe fata fie pe spate!!!

  1. Denisa spunea...:

    da... :D asa-i. da' de cele mai multe ori nu poti sa faci nimic. chestie normala. cum sa te duci la prof(a) sa-i dai doua-n bot sa-l(o) inveti ce inseamna dreptate? cum sa te duci la ala de la politist sa-i dai un picior in c.. ca o luat bani ca nu stiu ce sa faca sau sa spuna impotriva ta? chestiile astea sunt intr-un cerc vicios. vorba ta, de ce sa se dezminta romanii? asta e traditia, trebuie s-o respectam, nu? ca doar e a noastra. si punct.

 
© Trăiri, gânduri, ofuri! | Designed by Blogger Templates.