200 de orgasme pe zi!

24 feb. 2009

Știu, știu, pare imposibil, dar e adevărat!
Sarah Carmen, o tânără în vârstă de 26 de ani, are până la 200 de orgasme pe zi, fără a avea contact sexual! Ea suferă de o boală cam rară sau cel puțin la ea se manifestă în mod extrem, SINDROMUL EXCITĂRII PERMANENTE.
Britanica spune că totul a început după vârsta de 18 ani când a luat o serie de medicamente antidepresive, timp de un an. La început avea cateva zeci de orgasme în timpul partidelor de amor cu prietenul ei, iar după aceea doar dacă se gândea la asta o apuca...
"Stau de vorbă cu colegii mei și dintr-o dată simt furnicături și știu ce mă așteaptă în următoarele secunde" 
"Partidele de amor sunt extrem de scurte. Nu apuc să mă bucur prea tare de ce mi se întâmplă, iar bărbații care știu de boala mea sunt fericiți că nu trebuie să facă prea mare efort" - afirmă ea.

1 Comentează! Click!:

  1. Anonim spunea...:

    ai de capul meu:O...concluzie medicamentele dauneaza:D

 
© Trăiri, gânduri, ofuri! | Designed by Blogger Templates.