Editia II - Concurs - TERMINAT

26 mar. 2009
S-a terminat concursul de comentarii!

Câștigătoarea este "red rose", FELICITĂRI!

salutare. sunt unul dintre cititorii tai fideli. meriti aprecieri pentru faptul ca te interesezi tot timpul de lucruri noi, haioase sau interesante. chiar sunt zile in care abia astept sa publici, fiindca stiu ca va fi ceva super atractiv. pe bune, esti tare, nu te lasa. oricum, de cand te urmaresc, observ ca ai devenit destul de cunoscut. mi-ar placea sa mai ai chestii interactive, cum a fost concursul asta. 
eu inca n-am un blog, planuiesc unul pe viitor, cand scap de lene.
mi-ar placea sa stiu si cate ceva despre tine, pentru ca atata timp cat nu e blog personal, informatiile despre tine sunt putine.
felicitarile mele si mult succes pe mai departe. sa ne tii in priza, ca pana acum :)
Câștigătoarea este rugată să mă contacteze pe mail pentru date personale și adresa de livrare.

Filmul "BOBBY"
Filmul "Bobby" prezintă povestea asasinării senatorului SUA Robert F. Kennedy, pe 5 iunie, 1968, centrându-se în jurul a celor 22 de persoane prezente în acel moment în hotelul Ambassador , locul crimei. 
Filmul regizat de Emilio Estevez îşi propune să tragă un semnal de alarmă în ceea ce priveşte respectarea păcii şi a justiţiei în America, lucru ce atrage atenţia mai ales în scena finală, presărată şi cu unul dintre cele mai emoţionante discursuri ale lui Robert F. Kennedy. 
sursa: www.port.ro

0 Comentează! Click!:

 
© Trăiri, gânduri, ofuri! | Designed by Blogger Templates.