Greva generala/profesori/idiotenie

13 nov. 2008


Mare prostie e si greva asta! Vai doamne ce saraci sunt profesorii...sa se bucure dupa parerea mea ca au 7-8 mil pe cap si asta un incepator ca aia mai avansati...stiu ei oarte bine cat au. Nu inteleg care e faza...unii protesteaza....altii nu, fiecare dupa cum i se scoala (scz pt exprimare). Unde sunt timpurile cand profesorii erau PROFESORI adevarati si stiau cum si ce sa faca sa-i fie cat mai usor elevului si sa inteleaga. Acuma profesorii ce fac? beau ceai si cafea toata ziua si ne freaca pe noi, apoi fiecare pretinde atata de la elev de parca numai o materie exista pe lumea asta!!! inteleg ca asta le e in programa...sa faca nush ce si nush ce da mai dao dracului de treaba ca nu suntem roboti! Faza cu greva e f mare aiureala!!! Lunea asta a fost greva de avertisment si din cate am inteles profesorii ar fi trebuit sa vina la ora si sa stea pur si simplu. La noi de exemplu (Colegiul tehnic Iuliu Maiu Carei) profesorii nici nu s-au prezentat (unii). Elevii ce p**a sa faca? sa stea 2-3 ore numa asa ca sa ce?! am incercat sa mergem acasa dar ce credeti? portile inchise! am iesit la ora 2 dupa ce am stat 2 ore fara sa facem nimic. aaa...da...un lucru bun a fost totusi...s-a format corul scolii unde a participat toata scoala...fiecare elev a contribuit cu cate un "vers"=injuratura si s-a creeat o melodie pe cinste!!! SI daca de marti va fi greva generala cica...noi dc trebuie sa mergem la mate si romana si la nush mai ce?! profesorii care nu fac greva sa nu primeasca majorari!!! Acuma ma scuzati ca generalizez, sunt profesori care sunt de parere cu mn si am discutata cu ei. sunt profesori si profesori...specii si specii...


P.S. cred ca va fi greva pentru ca nu se anunta nimic ca ar primi ceva majorari asa ca...iar aproximativ 80% din sindicalisti sunt pentru greva

aaa...si inca ceva...pentru cei care nu stiu...liceul nostru a fost puscarie in trecut....lunea aceasta noi, elevii am fost detinutii

2 Comentează! Click!:

  1. Anonim spunea...:

    futo dracu de greva!!!futai dracu pe profesori!!!nu o sa mai fie greva...:(( a zis azi la tv

  1. Anonim spunea...:

    da asa e nu va mai fi greva:(( nu`i bai facem noi pt alocatie :)):D

 
© Trăiri, gânduri, ofuri! | Designed by Blogger Templates.