AM DOAR 18 ANI!

2 mar. 2009

Da, da, de acum câteva minute am împlinit 18 ani! Mulțumesc! Mulțumesc! (anticipat)
Dar ce îmi aduce vârsta de 18 ani???
(inspirat de pe Am doar 18 ani, true...true...)
Dreptul la votat cretini din politica

Personal nu sunt entuziasmat ca peste cateva luni o sa am dreptul la vot… dar este un lucru pe care mi-l aduce varsta de 18 ani si ma pot folosi de el ca sa ma distrez. Eu o sa ma duc sa votez cu Becali caci vreau sa traiesc intr-o Romanie in care daca nu ma inchin la toate bisericile de pe strada sunt amendat!

Abia astept sa pun mana pe stampila aia pe care scrie “tatoV”!


Dreptul de a te imbata in orice local


Odata cu varsta de 18 ani ti se da dreptul de a consuma alcool in orice local. Deci pe scurt o sa ma pot imbata ca un porcusor legal atat timp cat ma tin buzunarele sa-mi cumpar alcool.

Daca ai 18 ani esti un acloolic legal si poti sa te lauzi cu asta, pana acum erai doar un alcoolic ilegal.


Dreptul de a trece pe rosu cu masina de tuns iarba


Nu cred ca ai nevoie de 18 ani ca sa “conduci” o masina de tuns iarba, dar cu siguranta ai nevoie de 18 ca sa iti iei permisul de conducere si sa ai voie sa conduci o Dacie.

Exista cateva tipuri de tineri care-si iau permisul la 18 ani. Cei ce isi iau permisul si se lauda cu el la prieteni, dar nu conduc niciodata. Cei care se duc sa-si ia permisul de 10 ori si pica constant. Cei care dupa ce-si iau permisul dand mita trec doar pe rosu pentru ca ei sunt smecheri si au masina “bazata”.


Sex, Drugs and Rock&Roll


In unele tari poti sa te droghezi legal la varsta de 18 ani - vezi Olanda.

Ah, chiar, stiati ca Bangladeshul n-are nicio lege privind drogurile?


R E S P O N S A B I L I T A T I


Partea neagra din lista cu “Ce ne aduce varsta de 18 ani” este chiar asta… In caz ca va intrebati unde era.

Odata ce faci 18 anisori parintii incep sa te dea jos din patul lor si se gandesc sa-ti faca propria camera… dar tu, fricos fiind, noaptea tot la ei in pat te duci. Incepi sa ai din ce in ce mai multe responsabilitati si este posibil ca parintii sa sufere de un tic nervos repetand urmatoarele la nesfarsit: “Fiule, ia intretine-ne tu pe noi acuma, noi te-am intretinut pana acum!”.

Eu cred ca prefer sa raman ne-major. Imi place sa beau ilegal, sa ma droghez ilegal, de condus nu conduc… Inca cateva luni de viata buna!



am doar 18 ani (dududum)
Asculta mai multe audio Haioase »



7 Comentează! Click!:

  1. Denisa spunea...:

    La multi ani! Azi e ziua ta! (teoretic). fiindca practic, ziua ta e oricand vrei tu. Dar azi esti mare, te-ai facut barbat :D

    Iti doresc urmatoarele:
    - sa ajungi no.1 in Zelist.
    - la fel si pe Traffic
    - sa-ti cada in cap 100 de galeti cu bani
    - sa primesti 1440 de mesaje de la multi ani (cate unul in fiecare minut al zilei)
    - sa fii sanatos ca la 1 an
    - sa conduci preventiv
    - sa faci sex protejat
    - sa moara muierile dupa tine
    - tot binele din lume
    - si toata iubirea din lume... ma ocup eu de asta
    - si tot ce iti mai doresti tu!
    LA MULTI ANI!

    Apropo, cand am implinit 18 ani, ai mei mi-au zis: ai grija, ca de-acuma poti face puscarie! :)

  1. Robert spunea...:

    Sa traiesti la multi ani!:D:)

  1. Anonim spunea...:

    La multi ani!:):*

  1. Hălăţel spunea...:

    Pai la multi aaani>:d<

  1. Bobo DJ spunea...:

    cam tarziu da nah acuma am vazut:D la multi ani:)

  1. Alla spunea...:

    ..18 ani..suna tentant..e varsta la kre toti o ard pe tranchilizant
    :)):))

    e varsta in care toti asteapta sa le creasca cota/sa f**a pizde pe masina pana stramba capota:))

  1. sunetul vietii spunea...:

    Fiecare an in plus adaugat in lista vietii ne aduce tot mai multe greutati si piedici acum,insa, se ririca cine poate...

 
© Trăiri, gânduri, ofuri! | Designed by Blogger Templates.