Boli rare: Sindromul Lewandowsky (omul copac)

21 nov. 2008

Cel mai mediatizat caz al sindromului Lewandowsky este legat de un indonezian de 35 de ani, DEDE a carui maini si picioare sunt acoperite de niste tumori care seamana cu scoarta si cu crengile unui copac.

Aceasta boala oribila l-a lasat fara sotie, slujba si prieteni, petrecandu-si zilele in saracie in satul sau natal. Boala i-a afectat si fata astfel Dede arata ca un copac ambulant.

Boala s-a declanşat în urma unei banale răni la genunchi. “În prima fază, aveam mâncărimi în locul unde avusesem rana. Apoi au apărut primele tumori”, a declarat bărbatul, televiziunii Reuters. “La început nu le-am dat atenţie, dar au crescut atât de repede încât, în scurt timp, tumorile s-au întins pe tot corpul”, a explicat Dede.

IN ROMANIA

S-a inregistrat si la noi in tara un asemenea caz. In satul Negrea din Galati, Ion Toader sufera de acest sindrom de la varsta de 14 ani.

“La început, mi-au apărut nişte negi pe mână, apoi, pe picioare. Medicii mi i-au cauterizat, însă, după o lună, au apărut iar. Şi erau din ce în ce mai mulţi”

Ce sa zic...e foarte aiurea, mai ales in primul caz unde cica l-a parasit sotia si prietenii atunci cand avea cea mai mare nevoie de ei. 


4 Comentează! Click!:

  1. Anonim spunea...:

    mie-mi plac desenele tribale, iti dai seama cum ar fi sa am un prieten "tribal"... ^^

  1. Anonim spunea...:

    chiar ca e fain :d

    dar mnoh p[lm e dur baga poza aia fara piele :D

  1. Anonim spunea...:

    mda...ce sa zic, mie imi plac sarmalele...cum ar fi sa am un prieten sarmala? aiurea...

  1. Anonim spunea...:

    deci despre cazul asta am auzit si eu k s-o vb la stiri:)...oricum ii nashpa sa fii asha:|

 
© Trăiri, gânduri, ofuri! | Designed by Blogger Templates.